Khamis, 11 Disember 2008

Hari Ni Pergi Latihan Motor


Salam,orait hari ni baru abis pergi latihan motor yg lapan jam tu,tapi sebab aku x berapa nak faham cara2 jalan raya tu maka aku minta tambah lagi masa sebelum gi Pra Test :)




Heh,aku bab2 bawak motor ni memang tak terer(aku belajo moto pun masa form4) lepas tu abis SPM gi try amik lesen,sedar2 nak setahun gak aku usung L ni,adoi bila pergi balik belajo tadi,hampeh banyak yang aku lupa tapi xpe aku percaya dengan latihan yang banyak dan prinsip di mana ada kemahuan di situ ada jalan akan membolehkan aku mendapat "P" (Malaysia Boleh Aku pun Boleh) :)






Tapi aku respek kat mat2 moto a.k.a Mat Rempit ni cara bawak motor diorang tapi cara diorang handle motor tujelah,yang diorang pergi lumba haram (nak cari mati) tu aku x suka langsung,baru jer tadi aku dengar radio,penyampai dia cakap kalau dah terer sangat pergilah lumba kat litar trek nun takdelah menyusahkan pengguna jalanraya yang lain :)




Agak2 jer best ker buat pacak2 ni? Ramai gak member aku mat motor dan aku kalau tengok diorang naik motor sambil buat stunt boleh meremang tengkuk o...





p:s-Ingatlah orang yang tersayang,anda mampu mengubahnya :)









2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baru belajo bawak moto ye dik..
Bawak hati-hati.. Jangan ikut orang jadi mat rempit..
Menyusahkan orang je..

MIJI berkata...

Terima kasih zool,insya-Allah,harap-harap xdelah jadi camtu :)