Rabu, 17 Disember 2008

JALAN-JALAN CARI GAME PS2




Salam,baru2 ni aku dengan member pergi jalan2 di shopping kompleks(sajer jer jalan2,bukan pergi shopping pun).Tujuan kitorang bukannya apa sangat pun,member aku cuma nak tukar cd game dia jer,aku pulak nak beli cd game baru,(wow bestnyer)



Time jenjalan tu,adalah polis tengah buat road-block,tapi kali ni lain sikit sebab dia tahan kereta,selalunya diaorang ni chek motor jer,jadi berderet kereta kena tahan,jem lah kejap,tapi sebab kawan aku ni terer cilok,takdelah terasa sangat :)




Dipendekkan cerita,kitorang sampailah lat shopping kompleks tu,time tu tak lah ramai sangat orang,maka sekejap jer kitorang beli cd game,tapi sempatlah jugak round2 tengok kedai game lain,punyalah banyak kedai masuk tapi satu pun tak beli :)



Sebelum nak balik,aku dengan kawan aku ni pusing2 kat shoping kompleks,semua tempat kitorang jalan tak kira sama ada tempat jual baju lelaki keperempuan ke,belasah jer sampai tempat mainan kanak-kanak,wow dahsyat betul harga mainan bebudak ni yer,satu jer dah berpuluh ringgit.



Tapi yang penting,aku dah beli game idaman aku,PES 2009,Fifa Manager dan WWF 2009,banyak syok ooo....

Tiada ulasan: