Rabu, 10 Disember 2008

IT IS GOOD DAY TODAY :)




Salam,orait hari ni xder buat apa sangat pun :)

Bangun pagi(kira pagilah pukul 10 yer tak),lepas tu adalah buat revision sesikit,then tolong mak,lepas tu layan game ps2



Petang lak pergi rumah member sesajer lepak,lama gak ah borak2,hampeh dia dapat lesen P motor dah-bila lah aku dapat pulak,lama dah dok usung L ni. On the way balik,giler banyak pulak kereta, adoi(walaupun aku pakai motor tapi aku x expert cilok2 ni),berasap dan berpeluh gak ah,




Orait,semalam pinjam buku terbaru Irfan Khairi dari member,jadi cadang2 habiskanlah buku ni dulu baru pulang dulu(dah 2x pinjam bulu ni),heh sorry bro



Tapi aktiviti wajib yang aku x boleh miss is check internet(I am not internet addict ok) :)


Oh ya, aku sekarang ni tengah dok layan lagu OAG ni ,best dengar boleh naik semangat dalam menempuh kehidupan




Begitulah alkisah hari aku hari ni,semoga esok menjadi lebih baik dari semalam


Tiada ulasan: