Khamis, 18 Disember 2008

NAK PERGI TEST MOTOR


Salam,baru jer habis belajar motor dan lepas ni nak pergi pra-test lepas tu test jpj pulak,hmm..walaupun xberapa nak cekap tapi belasah jer,pergi jer test kalau x sampai bila2 pun x dapat P,aku bukanlah nak mengutuk tempat aku belajar ni,tapi nasihat aku kalau nak pergi ambik lesen pastikan tempat tu memang efisyen dan tersusun xmacam tempat aku pergi ni,walaupun harga dia murah tapi pengurusan dekat sini,hmm azab betul,aku bukan cakap kosong tapi masa aku borak2 dengan kawan2 aku,diorang semua pelik dengan tempat aku ni sebab kebiasaannya kalau kita belajar motor,kita x ade time yang tetap,just datang,belajar motor xkira berapa jam kita nak,tapi kat tempat aku ni,lain ada masa dan yang lebih menyakitkan hati kalau pergi dekat pejabat cakap belajar satu jam tapi masa sebenar yang diajarkan tak sampai pun 20 minit,hampeh betul,



Aku bukanlah nak mintak layanan kelas satu,tapi kalau korang pergi sini pun akan terasa kebenaran cakap/tulisan aku ni.Tapi abang yang ajar motor memang bagus sebab dia akan ajar sampai paham cuma dia terlalu cerewet sangat,hmm takpelah.apapun thanks sebab sudi ajar aku,thanks bro.Oh ya,aku lupa nak cakap bahawa tempat ni dulu memang yang murah tapi sekarang lagi murah,xtaulah kenapa dia murahkan,tapi member aku cakap bos syarikat ni terpaksa buat macam tu kerana tempat ni semakin kurang orang akibat ketidakefisyen tempat ni dan infrastruktur yang ...(paham2 sendirilah) :)




Apapun,nasihat aku kalau nak pergi ambik lesen pastikan yang korang memang dah cekap bawak motor sebab kita datang nak ambik lesen bukan nak belajar motor,dan kalau korang nak tahu tempat yang aku cakap ni ialah tempat memandu yang termurahlah dekat Melaka,oleh itu lebih baik pergi tempat yang mahal sedikit tapi puas hati,jangan jadi cam aku,nak murah punya pasal last2 hati sakit... :)



Sekian...

Tiada ulasan: